Během vánočních a novoročních svátků bude omezen provoz na našich pobočkách. Více informací naleznete zde.
Silné konkurenční prostředí v maloobchodě odsoudí některé vaše produkty do anonymity. Zákazník si jich jednoduše při pohledu do regálu nevšimne. Jak si s tím můžete poradit? Nabízíme vám několik řešení, která vám pomohou produkt či probíhající produktovou akci zvýraznit.
Parazity vytáhnou vaši produktovou novinku z anonymity!
Display stripy nebo také parazity vytáhnou vaši produktovou novinku či limitovanou edici z regálové anonymity, dostanete ji před regál. Stripy se umisťují na regál, přičemž vám můžeme nabídnout verze s háčky pro zavěšení výrobku s kulatým otvorem nebo euro-otvorem, případně klipy pro uchycení lehkého balení bez otvorů. Hledáte nosič, který potiskem sladíte s klíčovým vizuálem reklamní kampaně? Stripy lze označit nejen logem, ale také celoplošnou grafikou.
Pozornost zákazníka procházejícího mezi regály upoutáte nejlépe pomocí bannerů orientovaných kolmo do uličky. Jsou nepřehlédnutelné a ideálním prostředkem se stanou tehdy, když potřebujete výrazně komunikovat probíhající promoakce nebo produktové kampaně. Držáky bannerů jsou samolepící i magnetické. Jejich instalace na regále je proto mimořádně jednoduchá.
Ke zboží vystavenému na regále efektivně přitáhnete pozornost zákazníka pomocí wobblerů nebo též tvarovatelných popisovačů. S pomocí pěnové pásky je z jedné strany jednoduše připevníte na regál a na druhou stranu uchytíte reklamní nosič. Je to jednoduchá a dostupná forma, jak komunikovat například produktovou novinku, akci nebo soutěž.
Už jste zkusili zvýraznit produkt na regále pomocí světla?
Umocníte tak účinek wobblerů, stopperů či reklamních oznámení vložených do regálové lišty. Je to ideální řešení pro launch produktové novinky. Aplikace je jednoduchá. S pomocí samolepícího pruhu, který má integrované LED diody, se váš produkt stane doslova nepřehlédnutelným. Na výběr máte pravidelně blikající jednodiody v bílé a červené barvě, anebo trojdiody, které navodí dojem proudícího světla nebo ohňostroje.
Držáky poutačů a stoppery patří snad k nejvýraznějším nosičům instore komunikace. V závislosti na komunikačních cílech vám pomohou zprostředkovat informaci o produktu, podpořit komunikaci novinky na trhu, propojit komunikaci s nadlinkovou kampaní, slouží ale také jako komunikační nosič pro obchodníky. Zvýrazňují probíhající akce, nabídku privátních značek i produkty zapojené do věrnostních programů. Vedle standardizovaných řešení vám můžeme nabídnout i držáky, připravené přímo na míru vašim potřebám.
Za hranice typizovaných formátů instore nosičů se můžete vypravit pomocí exkluzivnějšího zakázkového řešení vystavení produktu na regále. Pro novinku na trhu, která k sobě musí mezi mnoha konkurenčními značkami stáhnout maximum pozornosti, je podobné řešení ideální. Opláštěním regálu nebo jeho části vytvoříte produktu jeho vlastní svět, který zastíní monotónní vystavení a unese i odvážnější kreativní řešení a nápady.
Pokud do boje o pozornost zákazníka plánujete vyrazit s nosiči moderní doby, za pozornost stojí regálová lišta D-BAR. Na LCD displeji odkomunikujete například aktuální nabídku, akci a také nové produkty či služby. Obsah jednoduše změníte pomocí USB flash disku, SD karty nebo prostřednictvím vzdálené správy, pokud máte více zařízení a potřebujete je ovládat z jednoho města. V takovém případě vám postačí připojení k Wi-Fi.
Komunikace „posledního metru“ (last-meter communication) je poslední příležitostí, jak zákazníka podnítit k nákupu. Jestliže má ve výhledu dvě či tři konkurenční značky, je pravděpodobné, že sáhne právě po té, která ho na regále upoutá nejvíc.