Během vánočních a novoročních svátků bude omezen provoz na našich pobočkách. Více informací naleznete zde.
Můžete vyrobit obsahově i graficky propracovaný nabídkový leták, produktový katalog nebo profilovou brožuru, svůj cíl však nenaplní, pokud zanedbáte jejich vystavení. Co zvážit při rozhodování? Jaký typ stojanu či zásobníku je pro vás ten pravý?
Letákům neubralo na významu ani ekologické směřování mnohých společností. Naopak v časech rostoucí inflace jsou vyhledávaným marketingovým nosičem, který pomáhá zorientovat se ve spleti cenových nabídek. Stále jsou jedním z cenově nejefektivnějších reklamních nosičů, zvláště pokud zvážíme rozsah komunikovaných informací. Chcete-li, aby byly vaše letáky nejen vizuálně a obsahově přitažlivé, ale také efektivní z pohledu jejich distribuce cílové skupině, neuberte na významu tomu, jak a kde jsou vystavené.
Pultové stojánky jsou praktické pro malé prostory. Vedou-li první kroky vašich zákazníků na recepci nebo k informačnímu pultu, případně pokud je následně usadíte do čekací zóny, uvítáte tento typ vystavení. Umístit sem můžete letáky informující o akcích, novinkách, nabídce produktů, případně firemní magazíny. Podobně vhodným prostorem je i pokladní zóna. Sejdou se zde pultové stojánky na různé letáky propagující soutěž, anketové lístky pro průzkum spokojenosti s nákupem či vizitky s kontaktem, odkazem na sociální sítě či e-shop. Přenosné pultové displeje využijete také na edukační materiály k vybraným produktům. Vhodný rozměr zásobníku vybírejte podle formátu letáků. Zvažte přitom, zda se tento rozměr chystáte měnit, případně zda máte více typů letáků. V takovém případě sáhněte po flexibilním řešení.
Prostorově úsporné jsou také nástěnné zásobníky. Najdou si praktické umístění ve vstupní části do prodejny nebo též tam, kde zákazníci čekají na obsloužení. Letáky v nich budou působit přehledným a uspořádaným dojmem. Jsou-li graficky sladěné, zapůsobí v takovém vystavení jako celek příjemným estetickým dojmem. Pokud to povaha předmětu vašeho podnikání dovoluje, můžete jich využít i na komunikaci v rámci komunity, například k lokálním inzercím.
Bližším pohledem na nákupní proces a cestu zákazníka prodejnou možná zjistíte, že optimální umístění letákových nabídek bude v prostoru, kde pultové ani nástěnné stojánky umístit nelze. Nebo možná chcete otestovat to nejvhodnější místo přímo v terénu a budete jej měnit tak dlouho, dokud nenajdete to nejoptimálnější, s nejvýraznějším účinkem. Požadovanou flexibilitu v umístění vám poskytnou podlahové stojany. Umístíte do nich různé formáty zásobníků a dokonce i panel s výměnnou grafikou, kde můžete střídat různé informace či nabídky, například novinku týdne nebo top cenovou nabídku.
Novodobý trend, kterým je digitální komunikace v prodejně, kopíruje řešení podlahového stojanu se zabudovaným LCD monitorem. Může zde například běžet aktuální reklamní kampaň na nový produkt, o němž se zákazník bližší informace dozví z letáku, umístěného v zásobníku pod obrazovkou.
Materiálové provedení nemusí odvádět pozornost, naopak podtrhuje vaše směřování.
Zásobníky z akrylátu mají jednoduchý čistý design, neodvedou pozornost od reklamního poselství na letáku. Tuto prezentaci tiskovin lze zakázkově obrandovat a je snadno udržitelná. Chcete-li podtrhnout inovativní, moderní nebo udržitelné směřování vaší firmy, zvolte řešení na míru z kovu, dřeva nebo kartonu.
TIP
Účastníte se prodejních akcí, veletrhů nebo roadshow? Zohledněte to při výběru stojanu. Ať už zvolíte reprezentativní podlahový stojan nebo menší pultové stojánky, volba by měla padnout na přenosné, snadno instalovatelné a skladné řešení. Chcete potenciální zákazníky oslovit i mimo otevírací hodiny? V nabídce je také stojan pro exteriérové vystavení letáků.