Na státní svátek 28. října bude zavřená pražská i brněnská pobočka. Vaše objednávky a dotazy vyřídíme v úterý 29. 10. 2024!
Neváhejte a nabídněte zákazníkům pomocnou ruku, aby v prodejně bez zbytečného bloudění našli to, co hledají. Nakonec i pandemie nedávno ukázala, že mnozí zákazníci hledali možnost rychlého nákupu a minimalizovali čas strávený v prodejně. Usnadněte svým zákazníkům orientaci v maloobchodním prostoru pomocí efektivně umístěného informačního systému. Pomůžete jim tak najít hledaný produkt, podpoříte impulzivní prodej, ovlivníte nákupní rozhodnutí, stimulujete akční nabídky a v konečném důsledku umocníte příjemný zážitek z nakupování. Jaké možnosti pro navigaci v prodejně existují?
Navigační systém usnadňuje cestu prodejnou. Měl by šetřit energii a čas zákazníka při vyhledávání zboží. Pokud jej umístíte do prostoru nad úrovní očí, bude při průchodu uličkou dobře viditelný. Informační nebo navigační tabule obvykle visí ze stropu. K upevnění stropní komunikace můžete využít závěsný systém. Pro tento typ značení zvolte jednoduché a věcné nápisy. Dejte přednost kontrastním barvám, černé s bílou, případně tmavým se světlými. Dokáže to zvýšit odezvu u zákazníků až o 23%.
Pro označení oddělení nebo směrové značení můžete použít také distanční systém. Uchytíte jej kolmo na stěnu nebo od stropu, s pomocí distančních držáků, které drží nosič z čirého akrylátu. V nabídce máme i variantu s osvětlením. Další možností, jak od stropu zavěsit informační nebo navigační tabule, je lankový systém.
Najít konkrétní produkt nebo upozornit na promo akci pomůže zákazníkům reklamní značení, jehož ideální umístění je v úrovni očí. Hranice vizuálního provedení se v tomto případě rozšiřují, cílem je zaujmout. Z nabídky značení jsou kromě již zmíněných distančních a lankových systémů vhodné také kliprámy, A-stojany a také jejich modernější provedení v podobě digitálních displejů.
Lehké LCD stojany jsou flexibilní pro použití. Účinně poutají pozornost v retailovém prostředí, které je prosyceno podněty a efektivně naváží spojení s vaší cílovou skupinou. Můžete je jednoduše přenést na místo, kde je aktuálně potřebujete, případně se snadno upevníte i na zeď. Video či multimediální prezentaci přenášíte prostřednictvím WI-FI rozhraní nebo s pomocí SIM a mobilního internetu. Obsah lze flexibilně měnit, inzerovat lze více produktů či připravit prezentaci celé produktové kategorie nebo prohlídku sortimentem prodejny. Pokud se vaši zákazníci zajímají o původ a udržitelnou produkci zboží, pusťte je do zákulisí výroby ve videu.
Reklamní značení v regálech efektně upozorní na probíhající promo akce či produktové kampaně. Oznámení o promoakcích zde umístíte pomocí stopperů a malých držáků do cenovkových lišt. Jejich kolmou orientací do uličky budou nepřehlédnutelné. Zvolit můžete také takové, jejichž sklon je nastavitelný. Bývají samolepící i magnetické, pro snadnou instalaci v regálu. Do nosičů můžete umístit také praktické informace, které pomohou spotřebitelům zorientovat se v nabídce či poskytnout detailnější informace o produktu, jeho složení, funkcionalitách.
Možností pro reklamní a informační systém v prodejně je několik. Dbejte při výběru nosičů na celkový jednotný dojem, efektivní umístění a funkčnost. Správně umístěné označení a poutavý vizuální obsah vám pomůže správně komunikovat se zákazníky a generovat prodej. Čím snáze zákazník v prodejně najde to, co potřebuje, tím větší je pravděpodobnost toho, že se na vás spolehne i v budoucnosti.